1 Ağustos 2013 Perşembe

Dev Taşım

Taşlarım benim; hepsi bana göre birbirinden güzeller...  Bunlar  oluşurken bana terapi gibi geliyor hepsini çok ama çok seviyorum. Birilerinin evlerinde yada iş yerlerinde masalarını süslerken tarifsiz bir mutluluk yaşıyorum ... Sadece taş, sadece boya... ama hepsi sanki bir hikayeye sahipler... Bazen onlardan ayrılmak zor gelsede,  sahip olan kişilerdeki mutluluk beni dahasına teşvik ediyor... Koca koskoca bir taş yaparken masamın üstü vidalarından ayrıldı... 30 cm ve yusyuvarlak bir taş bana taşı bulup getirdiklerinde şaka yaptıklarını düşünmüştüm ... ama süper oldu... Hatta sahibine ulaştıktan sonra bile takıldım kaldım buna geri alsam, çalsam  yok en iyisi ben bu gibi bir taş bulsam....
:)))

2 yorum:

Yelda Özyurt dedi ki...

Bu taş en büyük olan taş değil mi Selda?

Unknown dedi ki...

evet ama yassı taş yazlık ev olan üçgen taş ta bundan daha büyük